Wednesday 14 September 2011

Kenapa SgBumbunKini diwujudkan?

Persoalan kenapa SgBumbunKini diwujudkan memang telah lama bermain kepala otak aku ni.  Agak bingung jugak aku memikirkannya.  Sebenarnya tujuan aku buat blog ini adalah aku nak berkongsi dengan kawan-kawan dari luar sana tentang kehidupan seharian masyarakat orang asli di sini.  Mula-mula aku tak tau bagaimana aku nak hebohkan tentang kampung aku ni.  Jadi, aku pun terfikir aku nak buat blog tentang kampung aku.  

Agaknya ramai akan kata aku ni poyo lebih nak cerita tentang kampung aku.  Macam lah aku sorang je ada kampung.  Tak apalah, aku tak kisah lah.  Janji aku happy nak cerita tentang kampung aku.  Jadi, selamat datang lagi sekali!
1 Comments
Comments

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...